Продавець ProGSM інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
55 відгуків
ProGSM інтернет-магазин
+380673104702
+380673104702
Кошик

Гарантія

Гарантії


Якщо клієнт звернеться при настанні гарантійного випадку, компанія розгляне ситуацію. У разі необхідності зробить ремонт, заміну або поверне витрачені на товар гроші. У ситуації, якщо на складі відсутня потрібний товар для заміни, тоді компанія поверне гроші або, за згодою покупця, зарахує їх на його баланс. Умови гарантії повністю відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам. Внутрішні правила «ProGSM» не суперечать поважному законодавству України.

 

Умови гарантійного обслуговування:

1) Після зняття з запчастини захісної наклейки дія гарантії припиняється. Необхідно відразу перевіряти справність деталей. Пам " ятайте, що гарантія поширюється Виключно на Нові запчастини до фактичного введення в експлуатацію. Вихід з ладу запчастини після завершення встановлення вважається зовнішнім Впливом. У такому разі виключається вина виробника, продавця і перевізника.
2) Допускається повернення будь-яких запчастин, але без наявності слідів механічного впливу (вм'ятини, подряпини, тріщини, вігіні). Необхідно Здійснювати перевірку деталі до установки в Пристрій.
 

Повернення справного товару.

На Україні діє Закон «Про захист прав споживача». Завдяки йому, у покупця є право обміняти придбану в 14 - денний термін продукцію, але тільки за умови збереження первісного вигляду з усіма пломбами і наклейками. Всі витрати, що виникли в результаті повернення товару на склад, в тому числі доставка оплачується покупцем.

Якщо у Вас є питання, що стосуються гарантійного випадку, зверніться до менеджера з продаж. Ми завжди готові вирішити Вашу проблему в стислі терміни.

 

Гарантійні зобов'язання не надаються в наступних випадках:

  • НЕ дотримані умови ЕКСПЛУАТАЦІЇ;
  • товар пошкодженій з вини покупця;
  • НЕ цільове використання продукції.

Не вважається гарантійнім випадки, якщо інструмент або обладнання Вийшла з ладу в результаті механічніх пошкоджень, попадання вологи, нагрівання, електро-магнітного впливу чи інших зовнішніх факторів.

Купуючі товари в Нашій компанії, Ви приймаєте правила ЕКСПЛУАТАЦІЇ товару та Гарантійні умови. Уважний Ознайомтеся з Вимогами, і тоді НЕ виникнуть непріємні ситуації.